تماس با ما

گروه مهندسین مشاور آرمان

تماس با ما
تماس با ما

در سال ۱۳۷۵ به منظور اخذ انواع پروانه و گواهی های ساختمان ، عدم خلاف و پایانکار و همچنین اجرای پروژه های عمرانی در تهران فعالیت خود را آغاز نمود  و از آن تاریخ تاکنون درکلیه شهرداریهای سطح تهران حضور دائم داشته و با وجود تغییرات مداوم قوانین معماری و شهرسازی  بیش از ۲۰۰۰ پروژه ساختمانی را آماده سازی و به مرحله جواز رسانیده است . هم اکنون این شرکت با تجربه زیاد و داشتن امکانات لازم و کادر مجرب توانائی انجام پروژه های سنگین را دارا بوده و می تواند پروژه های مسکونی ، اداری  و صنعتی  بتنی و فلزی را به نحو احسن و در اسرع وقت به انجام رساند. مدیران و کارکنان این شرکت دارای تحصیلات عالیه فنی از دانشگاههای معتبر ایرانی و خارجی بوده و هر یک در رشته خود دارای چندین سال تجربه مفید می باشند. گردآوری مهندسان با تجربه در رشته های فوق به این شرکت این امکان را داده است که بتواند در پروژه های ساختمانی شرکت نموده و آنها را با موفقیت انجام دهد.

موضوع  فعالیت های این شرکت عبارت است از طراحی فاز ۱ و ۲ و  اجرای پروژه های عمرانی و صنعتی بصورت کلید تحویل مشتمل بر طراحی و برنامه ریزی و هماهنگی مدیریت اجرائی و نظارت بر ساخت و نصب و نظارت بر حسن اجرای فعالیتهای مربوطه به اینگونه پروژه ها و یا اجرای هر زمینه از فعالیتهای فوق الذکر بطور مجزا و مستقل و یا با استفاده از پیمانکاران و مشاورین همکار داخلی و خارجی و انجام هرگونه فعالیت مرتبط با موضوع شرکت جهت نیل به اهداف فوق.

تیم ما بیش از ۱۵ سال است که با کمک طراحان ، کارشناسان و معماران زبده و کارآزموده خود به مردم عزیز کشورمان در ساخت خانه رویایی و دلخواه خود کمک کرده است . با توجه به نیاز جامعه مهندسین و مجریان و سازندگان کشور، بر آن شدیم تا سایتی جامع و کامل از انواع نقشه های ساختمانی اعم از معماری و سازه و تاسیساتی در سایت بطور یکجا جمع آوری کرده و در معرض فروش عموم قراردهیم. درآمد فروش پروژه ها جهت پرداخت هزینه تعمیر و نگهداری و سرورهای دانلود و همچنین پرسنل همکار نویسنده استفاده خواهد شد.

شما میتوانید با خرید از سایت ما سهمی بزرگ در توسعه و بروزرسانی سایت و قراردادن پروژه های بروز داشته باشیدوبا حداقل هزینه بهترین نقشه را برای ساختمان خود طراحی کنید.

با سپاس فراوان

مدیر مسئول : آرمان بابائی

آدرس دفتر مرکزی : تهران – میدان شیخ بهایی –   ساختمان صدف –  پلاک ۲ طبقه ۱ – واحد ۱۷( پذیرش حضوری فقط با هماهنگی قبلی امکانپذیر است) ساعت کاری از ساعت ۹ صبح تا ۶ بعدازظهر

تلفن تماس :       ۰۹۱۲۳۹۶۲۹۵۱-    ۰۲۱۸۸۶۲۴۱۵۴