مرکز طراحی معماری در تهران

در صورت نیاز به مرکز طراحی معماری در تهران می توانید با استفاده از دکمه تماس باما در بالای سایت، اطلاعات ملک خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند، یا با تلفن همچنین می توانید با شماره تلفن ۰۹۱۲۳۹۶۲۹۵۱ تماس بگیرید.

پلان یاب مرکز طراحی معماری در تهران

پلان یاب برای مرکز طراحی معماری در تهران یکی از تخصصی‌ترین مراکز طراحی و نقشه کشی ساختمان با ۲۵ سال سابقه می باشد که  به ‌صورت کاملاً تخصصی و علمی در این زمینه فعالیت دارد.

این مجموعه با داشتن متخصص‌ترین طراحان معماری و سازه  مرکز طراحی معماری در تهران در سطح شهر تهران توانسته‌ تجربه چندین ساله خود را در زمینه طراحی معماری با علم روز دنیا گره بزند و یکی از بهترین شرکت طراحی نقشه های ساختمانی به‌روز در این زمینه باشد.

گروه مهندسی پلان یاب در زمینه طراحی معماری ، شامل طراحی فاز ۱ و ۲ معماری ، طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی فعالیت گسترده و طولانی داشته و تاکنون ارائه گر پروژه های بزرگ و موفق داخلی و خارجی بوده است . 

این شرکت با در اختیار داشتن توانایی بالای هنری و علمی تیم مهندسی خود و با استفاده از نرم افزارهای مدرن جهانی و امکانات کامل اجرایی و عمرانی موفق به طراحی فضاهای متنوع ، کارآمد و خاص تجاری – اداری – مسکونی – فرهنگی – صنعتی و …. بوده است . 

طراحی معماری در این شرکت مبتنی بر بستر پروژه است و هر پروژه با توجه به موضوع ، کاربری ، مکان ، اندازه و شرایط محیطی موجود طراحی می شود .

این شرکت ضمن پیروی از خطوط و ایده های ناب معماران خود کلیه اصول و استانداردها و ضوابط طراحی را در کلیه پروژه های خود رعایت کرده و تمامی طرح ها منطبق بر مقررات ملی ساختمان می باشند.