دانلود کتاب نویفرت فارسی : کتاب نویفرت فارسی ۲۰۱۴

امتیاز 5.00 ( 1 رای )
۵/۵ - (۱ امتیاز)

دانلود کتاب نویفرت فارسی ۲۰۱۴

دانلود کتاب نویفرت فارسی
دانلود کتاب نویفرت فارسی

کتاب نویفرت شامل اصول مراحل طراحی، اطلاعات اولیه برای محل استقرار وسیعی از انواع ساختمان هاست و از جمله کتاب هایی ست که مورد نیاز دانشجویان معماری می باشد و استفاده از آن به دانشجویان و مبتدیان این رشته توصیه می شود.نویفرت یا مرجع اطلاعات معماری کتابی ست که نخستین بار توسط ارنست نویفرت در سال ۱۹۳۶ تدوین شده و به چاپ رسید. این کتاب منبعی کامل و جامع برای طراحی جزییات ساختمانی و انواع کاربری های مختلف ساختمان می باشد. کتاب نویفرت شامل اصول مراحل طراحی، اطلاعات اولیه برای محل استقرار وسیعی از انواع ساختمان هاست. مهندسین طراح باید درباره ی ضروریات تمام اجزای تشکیل دهنده پروژه های جدید، اطلاعات کافی داشته باشند تا مطمئن شوند که طرح آن ها تمام ضروریات و نیازها را شمال شده و ساختمان مورد نظر با مبانی استاندارها و ضوابط مطابقت دارند.
الگوی استانداردهای کتاب نویفرت براساس فیزیک بدنی انسان در نظرگرفته شده به همین علت استاندارهای طراحی این کتاب در همه ی دنیا معتبر و قابل اجرا می باشد.
ارنست نویفرت یکی از اولین دانش آموختگان مدرسه باوهاوس، بخش عمده ای از فعالیت های خود را صرف جمع آوری استانداردهای طراحی معماری و ساختمان نمود. کتاب حاضر نتیجه زحمات چندین ساله این معمار می باشد که همه ساله ویرایش جدیدی از آن به چاپ می رسد و در دسترس عموم قرار می گیرد.مرجع اطلاعات معماری نویفرت تاکنون به ۱۷ زبان دنیا ترجمه شده و بیش از ۵ هزار نسخه از آن به فروش رسیده است. ضمنا این کتاب مربوط به سال ۲۰۱۴ میباشد ولی تا کنون بروز شده است و تغییری نداشته است.

دانلود کتاب نویفرت فارسی
دانلود کتاب نویفرت فارسی ۲۰۱۴
2437 بازدید