چک لیست مبحث ۱۹: نرم افزار مبحث ۱۹

امتیاز 3.00 ( 2 رای )
۳/۵ - (۲ امتیاز)

نرم افزار مبحث ۱۹

چک لیست مبحث 19
چک لیست مبحث ۱۹

نرم افزار مبنا۱۹ جهت تهیه چک لیست انرژی ساختمان طبق مبحث ۱۹ مقررات ملی ساختمان ویرایش دوم، توسط شرکت مشاوران بهسازی، نوسازی انرژی (مبنا) طراحی و تولید شده است. این نرم افزار به عنوان یک نرم افزار کارا با امکانات فراوان و قابل توجه در جهت سهولت کاربران و رفع نواقص موجود در نرم افزار های پیشین در اختیار کاربران قرار می گیرد.

دانلود نرم افزار تهیه چک لیست انرژی (مبنا ۱۹)

برای دانلود نرم افزار تهیه چک لیست انرژی مبنا ۱۹ (نسخه ۱.۰) به همراه

  • راهنمای فارسی نرم افزار
  • .NET Framework 2.0
  • Windows installer 3.0

برای دانلود نرم افزار روی لینک زیر کلیک نمایید.

نکات مهم قبل از نصب

لطفا قبل از نصب نرم افزار مبنا۱۹ حتما نکات زیر را مطالعه نمایید:

    • برای نصب نرم افزار باید .NET Framework 2.0 و Windows installer 3.0 را در سیستم خود داشته باشید.
    • در صورتی که از نسخه دانلود شده نرم افزار بدون راهنمای فارسی استفاده می کنید، برای نصب راهنمای فارسی، ابتدا راهنمای فارسی نرم افزار را دانلود نموده و آن را در محل نصب برنامه که به طور پیش فرض مسیر آن C:\ProgramFiles\Mabnaco\Mabna19 می باشد، کپی نمایید. به این ترتیب با فشردن دکمه F1 در هرصفحه می توانید راهنمای مربوط به آن صفحه و یا صفحات دیگر را مشاهده نمایید.
    • در صورتی که نسخه قبلی از این نرم افزار را نصب کرده اید و می خواهید نسخه جدیدی را نصب کنید، در صورت تمایل به نگهداری داده های وارد شده قبلی به محل نصب برنامه بروید که به طور پیش فرض مسیر آن C:\ProgramFiles\mabnaco\mabna19 می باشد و فایل mabnaM19.mdb را کپی نموده و در جایی دیگر ذخیره نمایید و پس از نصب مجدد برنامه، با استفاده از امکان “وارد کردن پروژه” آن را وارد نرم افزار کنید. همچنین اگر چک لیست ها را ذخیره کرده اید، قبل از نصب آنها را باز کنید، فایل های ذخیره شده درInternet Explorer باز خواهند شد. سپس از منوی فایل گزینه save as را انتخاب کنید و فایل را دوباره ذخیره کنید. برای نصب برنامه جدید باید نسخه قبلی حذف شود.
  • دانلود چک لیست به روش تجویزی با فرمت پی دی اف
3294 بازدید

 برچسب ها: