آموزش فوتوشاپ CS5

Rate this post

آموزش فوتوشاپ CS5

فتوشاپ یک نرم افزار گرافیکی است که یکی از محبوبترین و در عین حال پرکاربرد ترین نرم افزارهای گرافیکی حال حاضر می باشد .

همه کسانی که با گرافیک کامپیوتری سر و کار دارند ، به نوعی محتاج این نرم افزار هستند . به کمک این نرم افزار شما می توانید تصاویر مورد نظرتان را ایجاد کنید، عکس هایتان را ویرایش کنید و آنها را به کلی تغییر دهید.

به نظر من کسانی که در زندگی شخصی یا شغلیشان به طور مداوم با رایانه سر و کار دارند، باید چند مهارت مهم را یاد بگیرند که یکی از آنها آشنایی با فتوشاپ است .

فتوشاپ از همان اولی که به بازار آمد طرفداران زیادی پیدا کرد و همین باعث شد که شرکت سازنده تقریبا هر سال یک نسخه جدید نرم افزار را تولید کند .

فتوشاپ ابزاری است برای همه کسانی که در کامپیوتر با گرافیک ثابت (و حتی متحرک) سر و کار دارند.
گرافیست ها، ناشرین کتب و مجلات، چاپخانه ها، شرکت های تبلیغاتی، طراحان سایت ها، عکاس ها، نقاشان هنری، طراحان نرم افزارها، انیمیشن ها و … به فتوشاپ نیاز دارند .

قابل ذکر است که فتوشاپ واقعاً دنیای وسیعی است و تسلط بر همه ابزارهای آن نیاز به تلاش زیاد و همت مضاعف و تمرین مداوم و کسب تجربه فراوان دارد .
در این سایت سعی بر این شده است که تجربیات خود را در طی چند سال کار کردن با فتوشاپ در اختیار شما دوستان عزیز قرار دهم تا بتوانید کار با فتوشاپ را به صورت آنلاین و غیر حضوری فرا بگیرید. به شما توصیه می کنم که بعد ازخواندن هر بخش ، آن قسمت را به صورت عملی تمرین کنید .

686 بازدید